lauantai 8. elokuuta 2015

8.8
nyt ajatukset ryöpsähtelee,tapahtumienkulku tuskin säilyy kronologisena. ainakaan loppuillan osalta. näkymää ehkä häiritsee mun lievä humalatilani eilen ja huumaantuminen elämästä. sori. mut here goes. vaatimaton referaatti eilisistä tapahtumista: oltiin ykän kanssa hvitträskissä masalan nuorisoteatterin järkkäämässä improillassa.





esitys oli mitä onnistunein ja miljöö upee! tosin fasiliteetit oli hiukan kyseenaisia:paljon portaita,ei ramppeja. sokkeloiset ja lopulta tosi ahtaat tilat (mulla on nääs niin leveet hartiat) nojoo... mut kolmikolle gesellius-lindgren-saarinen ei tainnut olla toi esteettömyys sillai tärkee juttu. kavereita pitää ymmärtää. naiset oli sotkeneet tyyppien päät. ihan ristiin-rastiin vaihtelivat siippojaan. hyvätunnelmaisessa sessiossa oli yks kauneusvirhe:varsin luotaantyöntävän näköinen,liian äänekäs katsoja. eivaan...ei sitä varmaan muut huomanneet. liekö ihan mun henkilökohtanen juttu,mut yks steen1 biisi tinnitti kovaa päässä,liian kovaa. se kehtas vielä ehdottaa oikein kimppataxia. tiedoksi:ihan niin köyhä en sentää oo. törmäsin samaan tapaukseen myöhemminkin illalla,mut silloin mua ei enää kiukuttanut. enää vaan säälitti ja huvitti. niin...se tyyppi ei enää mua ärsyttänyt,mut ykän käytös ärsytti kyllä. se on niiiiin ihastunut tähän prinsessaan,että mun kärsivällisyys ykään loppui eilen! mulle riitti ny! jokainen valitsee oman elämänsä sisällön itse. niih!
mahtui iltaan monta mukavaakin kohtaamista. ekana kiitän tyyppiä bestiksestä. oot jaksanut kuunnella mun tilityksiä moneen otteeseen ja miltei uupumatta, oot huippu-tyyppi! kiitos. oot usein mua ojentanut mun käytöksestä. sekin on hyvä. ilman palautetta muutoskaan ei oo mahdollinen. niinkuin huomaat,lainaan hieman mukaellen sun sanojas. hitto,oppiminen on jo ehkä käynnissä.. kiitos.
täs on muuten kuva sieltä bestiksestä. orkka on rising experience. hyvä pumppu. enkä tiennytkään,etttä kasari-heavy onkin niin hyvää. wau!! keikan loputtua mentiin vielä pubiin vähän himmailee. ja arvatkaas kuka siellä oli laulamassa karaokea? iki-ihana pubiruusu malinhan siellä hoilas. oli poikaystävänsä fredrikin (on muuten nykyään mun facebook-kaveri,kröhöm). mulla on jotenkin sillai valvontakomissiomainen olo. ei vaan...oikein mukavalta tyypiltä tuntu. mitenhän noi hurrien lempinimet menee? fredu? ääh... en kysynyt
nojuu,että tämmönen reissu. ja ainiin,olin tulossa kotiin mieron tieltä,kun alkoi sataa. vettä tuli niin,että kelausvanteissa ei ollut yhtään pitoo. joku nuorimies oli kai tsiigaillut mun onnetonta räpellystä ja tuli kysyy:"voiks mä auttaa?" työnsi mut himaan. kotiovella aloin haroo mun kaulanarusta avainta oveen. semmost nappii,kun mulla on sähköovi. se nappi oli pudonnut. harmittelin,mut avasin oven ihan tavallisella avaimella. vähän ehkä kyrsikin. aloin kuitenkin kapuumaan mun parvelle. samassa kuului kolaus ja jotain putos lattialle. aaaa... mun nappi,pääsin unille hyvin levollisena.
tänään olinkin sit taas uimahallilla. jännää,että jo näin tokana lauantaina heinäkuun jälkeen sinne on muodostunut "lauantaiporukka". ihan kuin kotonaan ois... siis kotonaan,jossa ois sauna ja uima-allas. niin ja paljon porukkaa
tulomatkalla kävin kukkakaupasta hakemassa kukan mutsille, sillä on nääs synttärit huomenna, meen mestoille.

Ei kommentteja: