keskiviikko 12. elokuuta 2015

12.8
fyssarin lusin tänään ihan ekaks.
ja,kun nyt kerran mestoilla jo olin,kävin lukkoliikkeessä korjauttaa mun kaukosäätimen. kaulassa on tätä nykyä uutuuttaan kiiltelevä killutin.
sitten pikainen vierailu rautakaupassa,josta sain oikein ripeää palvelua. löysin 4 kpl oikeinkin sopivia venerenkaita. temppurata etenee nyt vauhdilla.
sitten soitin tommille,koska tarvitsin konsulttiapua mun mopoon. no en saanut,meidän pikku-lomalais-tommilla oli vinha otto päällä ja kovasti etukeno,kun kaverin purjeesta tavoitin. vilkas oli purjeenkin meno. tapasin piian,kimin,tompan,tytin (meidän rooman kirjeenvaihtajamme),annen,tepen,jocken,karrin ja tietty tommin...sekä riitan. harmillisen pikaiseksi tapaaminen jäi. riitan analyyttisyyttä oisin taas kaivannut suurempaa annosta. usein,näin joutomiehenä, seuraan tätä maailman kiireellisyyttä jonkiverran jopa huvittuneena. en ilkkuen,mutta ihan vaan huvittuneena. niin,voi se mua huvittaa,mutta ymmärrän mä kyl ahertajakin. ilmassa kieppuu uhka ja pakko. varmaankin hyvin painostavaa. noniin,nyt mä ihan selvästi ilkuin,sori. näitä eläkeläisen etuoikeuksia...

huomenna on pelipäivä. aloitan syyskauden. pidän tavoitteet hyvin maltillisina. ei,en tavoittele voittoa. tavoittelen mielenterveyden säilymistä...

Ei kommentteja: