sunnuntai 30. elokuuta 2015

30.8
kirkkonummi-päivä viikonloppu takana. oon nähnyt paljon ja kokenut vielä enemmän,silti päällimmäisenä on kaipaus. kaipaus kadottamaani herätyskelloa kohtaan. päivät alkaa nykyään tosi jännästi,en oo vielä tottunut fikan soittoääneen. näinä hetkinä tää huono näkö todella tympäsee.
mut joo... leijonan osan aikaa mulla oli tosi kivaa seuraa. joka tekee mulle oikeesti tosi hyvää. helposti uppoudun keskusteluun,jossa on viehättävä flow. itse kunkin positiot on saaneet lisäselvitystä,joka entisestään on vapauttanut tunnelmaa.
perjantaina kipinässä oli se standuppi.






kovasti oli hauskaa. koomikot ei ihan aina pelanneet safetyy,mikä teki monista jutuista entistäkin kiehtovampia. on kyl olemassa aiheita,joista ei kannattais vitsailla,mut erimallikkaasti ja hyvällä maulla tyypit hoiti homman. hyvin hauskaa.
kipinästä hilpasin vielä taidemökille,jossa olikin paikalla paljon tuttuja,hyvää ruokaa (erityismainta maisan sopalle) ja oiva duo. yöllä palailin kotiin hieman totutusta poikkeavia reittejä. pimeys,näkövamma ja liikuntavamma tekee mun kulkemisesta joskus ehkä hieman koomisen oloista. tyyliseikat ei oo mulle ykkösasia pimeessä metsässä.
noh,kuulas lauantaiaamu koitti. aamiaiseks oli vielä säilynyt voileipiä taidemökiltä. ideana oli lähtee kylille viettämään kirkkonummipäivää. lähdinkin. paheellisesta ja ilmeisen kosteaksi venyneestä illasta selvinnyt toverini ilmottautui. kertoi autonsa jääneen yöllä kylille. oli tulossa hakemaan autoa kirkkonummipäivien edestä. ilmeni,että ei se kirkkonummipäivien edessä se auto ollut. mutta aamiaista vailla tämä silminnähden helpottunut ystäväni oli. mentiin babyloniin. pötyä pöytään ja mulle täysin ventovieras nainen pelmahti paikalle. hyvä,että pelmahti,hauska ihminen. pienen tuumailun päälle sovittiin alustavasti kirjallisuuspiirin perustamisesta. mä oon kato sillai intellektuelli.
tyyppi lähti ja me mentiin tsekkaa kylien anti.

silmiin sattui mm. jo viime vuodesta tuttu steel-bändi,joka oli todella hyvä. hengailtiin aikamme,kunnes tiemme taas erosivat. sovittiin,että tavataan myöhemmin.
mä lähdin taas kipinään. siellä oli semmonen rap-työpaja. masalan nuorisoteatterista jo tutuksi tullut pyhä lehmä oli mestoilla. niin ja sen veli. väkee ois saannut olla enemmänkin,mut hyvä pössis. hienoo seurata,kun joku osaa...

sit mä lähdin. tulin kotiin syömään. syöminen taitaa olla aika välttämätöntä toimintakyvyn ylläpitämiseks. ykä soitti, sovittiin tärät pubin terdelle. lähin menee terden suuntaan,kun ykä jo fillaroikin mua vastaan. tehtiin aavistuksenomainen muutos suunnitelmiin,koska sailorissa soitti joku bändi,jonka ykä halus nähdä. pumppu olikin verraton ja väkeä,tuttujakin,oikein mukavasti. niin ja aamuinen seuranikin palasi. jee!!! seurattiin bändi loppuun ja mentiin siihen vastapäätä,rokkariin. siellä kun esiinty etelän vetelät ja paikka oli jo kohtuullisen täynnä. hyvä keikka ja tunnelma katossa!!

tässä eka kuva siit sailorin pumpusta.

sit etelän vetelästä... niin ja musta
keikan jälkeen mentiiin vielä parille neuvoa antavalle pubiin. taas oikein soljuva keskustelu käytiin seuralaisen kanssa. se hämmentää mua yhä edelleen usein,että nähdään asiat niin samalla tavalla. ja se on nainen ja mä en!!
hapuilin yöllä jakkaralla himaan. tossa ylämäessä tuli parvi nuoria miehiä tarjoamaan työntöapua. aika jees. yhteinen matkamme alkoi. kysyin kundeilta:"mistäs ootte tulossa?" vastaus oli yksiselitteinen. yllättävä,mutta yksiselitteinen:"meillä oli keikka tossa rokkarissa." ahaa... sain siis kyydit melkein kuuluisuuksilta.
nojoo,mut nyt mun taas pitää ja kannattaa etsiä sitä saatanan herätyskelloa. ärrrgh!!!

Ei kommentteja: