perjantai 25. heinäkuuta 2014

25.7
huomenna koittaa se armoitettu päivä,jolloin tää suuri,valkea metsästäjä lähtee telttailee. valmistelut oon nyt tehnyt huolella. melkein kaikki on jo pakattu. jalkajousi,sissipakkaus ja mitä niitä nyt on...
tavaramäärästä päätellen oon lähdössä melko pitkällä matkalle. koska elän aina kohtuu reunalla paikkakin on valittu. suuntaan laajakallion laajoille saloille ja ihan kokonaiseks yöks. enkä todellakaan huutoetäisyyden päähän siskon ikkunasta... oon mä vaan hurja!!
no anyway,muistettavaa on silti rutosti. laadin muistilistankin fikkaan...
koko päivän oon käsipyöräillyt ja nauttinut ihanasta ilmasta. aamulla vielä ennen teltta-odusseijaani lähen syvikselle tsiigaa rantalentopallo-turnausta. koska en ihan aina hae kaikkein helpointa ratkaisua,lähen sinnekin käsipyörällä. nyt pitää taas joutua...

Ei kommentteja: