perjantai 4. syyskuuta 2015

no nyt oli erikoinen päivä!
tuli jopa mieleen,että liikkeellä on liikaa rahaa. siis kunnalla! ja mä oon luullut,että nyt on hankala taloustilanne. vai mitä ootte mieltä tästä: mun jakkarassa on pieni vika. se viettää vähän oikeelle.ei paljon,vika ei oo iso. soitin asiasta pari viikkoa sitten. eiku kävin tk:n fyssarissa. siellä sanottiin,että "huoltomies soittaa sulle". soittikin. toissapäivänä. sano,että tulee tänään tsiigaa jakkaraa. kavereita tuli tänään kaks. hyppäsin tohon keittiön tuolille ja sanoin,että vikaa ei huomaa täällä sisällä,mut jos kelaa ulkona,niinku matkaa ja vauhdilla vika on jo kiusallinen. kundit lähti työntää tuolia ulos ja mä jäin juomaan kahvia. aikaa kului puoli tuntia ja ne tuli takas. kysyin:"no?" toinen miehistä sanoi:"joo,kyl se viettää oikeelle,mut ei me tehdä sille mitään. soita kuntaan fyssarille,että se kirjottaa sulle maksusitoumuksen. voit sitten käyttää tuolia pt-keskuksessa.
vitsikkään jutusta tekee se,että puhuin jo fyssarin kanssa. ja se sanoi,että "huoltomies soittaa sulle". siis siihen kun sanoin:"mun jakkarassa on vika,kirjottaisitko mulle maksusitoumuksen pt-keskukseen?"
eli siis kunta mielummin maksoi tunnin palkan kahdelle miehelle ja sen lisäks maksusitoumuksen pt-keskukseen. kustannustehokasta. eh?
niko ja eero kävi tänään. niko ajoi karvat mun selästä ja eero korjas stereot. sitten kundit kiristi mun köyttä,
huomisesta mul on hyvät vibat. siitä tulee hyvä päivä!!

Ei kommentteja: