tiistai 22. syyskuuta 2015

22.9
voihan valtavuus,nyt onkin sattunut viime päivinä paljon!!!
solmin työsopimuksen uuden avustajan kanssa. vaikuttaa oikeinkin hyvältä,mutta koska poden suurta muutosvastarintaa,epäluuloa ja voimakasta skeptisyyttä,en nyt sillai hehkuttele. jotenkin tuleva muutos on jo nyt tuonut mulle uutta voimaa. looking good.
tosin lisävoimat on saattaneet löytyä myös viime päivien kohtuullisen aktiivisesta trapetsi-treenailusta. joka päivä oon oppinut uusia liikkeita ja temppuja. ilman vaurioita en oo selvinnyt. mun kreikkalaisenkiekonheittäjän-varteni muistuttaa lähinnä aristavaa siiklipeltoa. se myös tuntuu siltä. tosin aristavuus sillai positiivisessa mielessä.
sit sitä skeidaa:mun telkkari ei oikein pelitä ts. kanavat renaa,töllö kyl toimii. asiantuntijat elisalta tulee huomenna mittailee.
posti toi mun uuden kirkasvalolampun. ihastuin välittömästi. me nukutaankin jo vierekkäin. kun posti tuo vielä tilaamani ajastimen,hän osaa syttyä aamulla oikeaan aikaan ja sulostuttaa elämääni valollaan. sit herätyskello on niiiiiin last season ja saa mun puolesta hukkua ihan koska vaan!
tänään vietettiin herra-yrjön kanssa laatuaikaa. käytiin nimittäin yhdessä kaupassa ja nautittiin kahvit oikeinkin romanttisissa ympyröissä ulkona. omatista saatiin lainaks pannullinen kahvia tykötarpeineen. lovepicnik. sateen alta ehdittiin vielä kahvihetken jälkeen suojaan. sinne kauppaan tosiaan. sain ostettua kaiken tarpeellisen,joten tänään ei tarvii enää lähteä kauppaan kohnaamaan

Ei kommentteja: