maanantai 20. heinäkuuta 2015

20.7
tänään olin kovin lähellä dramatiikkaa. lähdin aamulla masalaan. lähin tsekkaa,oisko purettavassa masalan koulussa jotain tarpeellista tavaraa. lähinnä ajattelin jotain liikuntasalin köysiä,renkaita tms. vesiperä. ne oli jo vienneet kaiken käyttökelpoisen johomkin varastoon. hiukan kallella kypärin poistuin työmaalta.
kotiin ajellessani moposta alkoi virta uhkaavasti loppumaan. kurvasin laajikseen ja hannele kävi lomalaisen tarmolla hakemassa mun laturin. sain mopoon virtaa ja matka taas jatkui. olin niin latautunut,että kävin vielä kaupassakin!!
monella mun kaverilla on tämmönen blogi. mä joudun seuraamaan niitä hyvin valikoiden. mä näen kuitenkin niin huonosti,että se vie multa pirusti aikaa ja on tosi työlästä. mun yks kaveri,joka on tosi mielenkiintonen tyyppi,pitää blogia. oon kyl tiennyt blogin olemassaolosta,mut en oo sitä ennen löytänyt. tänään se löytyi. kahlasin sitä läpi. koukuttava. siinä on vaan sillai erikois-haaste,että fontti on jotenkin vielä vaaleempi kuin normaalisti. sisältö kuitenkin toimii,en todentotta ainakaan pettynyt. mutkin taidettiin mainita polveilevassa tarinassa. ainakin ehkä!!
huomenna on taas tärkee päivä ja paljon tehtävää. pääosin ulkona,toivottavasti ei sada. ainakaan paljon.

Ei kommentteja: