keskiviikko 22. lokakuuta 2014

22.10
niinjaa... että tämmönen päivä.
alkuun totean,että on mun synttärit. viimeinkin täytin 23...
onnea minä!! hirmusen kivoja onnitteluita fb:ssä. wou. kiitos niistä.
olin tänään moikkaamassa sailaa. siellä oli sillai neuvottelu. joo,kaikki tuntuu olevan linjassaan. kuitenkin jäin miettimään... yrittääkö kaikki tantat tehdä itsestään tärkeitä syyttä? ts. yritetäänkö väkisin nähdä ongelmia,vaikka niitä ei ole?? ihme negatiivista boostausta... niin turhaa,niin turhaa...
nojoo...mut sailan kyl tapasin,mikä nyt vaan on musta huippu-siistii. ja sailan poikaystävän. kaveri oli ihan fiksun tuntunen,vaikka onkin jokeri-fani. sillä on varmaan ihan hyviäkin ominaisuuksia... eivaan,oikein fiksu mies!!
äsken sain vielä tekstarin,että mun tänään peruuntunut fyssari ois huomenna. pitäis ehtii vielä sinnekin ennen pelejä. kiireinen oon,kovasti kiireinen.
hiukan yllättynyt oon,että energia-taso on edelleen näin korkeella. kiireiden takia oon viettänyt tänään paasto-päivän. tää tekee kropalle joskus ihan hyvää...

Ei kommentteja: