torstai 16. lokakuuta 2014

16.10
 joopa. pelit oli tänään. tappio!! syy ei ollut mun. eipä tietenkään. tähän tilanteeseen sopii hyvin aiemmin useasti kuulemani selitykset: lattia on vino, noku pallo tippu mun kädestä,alotuspallo oli liian pitkällä,alotuspallo oli liian lähellä,alotuspallo oli liian vasemmalla,alotuspallo oli liian oikealla. eikä olosuhteita sovi unohtaa. väärä valaistus,ilmastoinnin vääränlainen hurina... mut mä siis pelasin täydellisesti. ja miksen olisi pelannut? olenhan huomattavasti merkittävämpi ja tärkeämpi ihminen kuin muut. ja sitäpaitsi ihan sairaan kaunis. ja teen vapaaehtoistyötä tiepalvelussa. tärkee pointti on,että oon kaikkien ihannoima,kirjotan oikein lehtiin.
sitten mietin,että sääntöjen noudattaminen ei oo mulle helppoo. en tajunnut ennen,että se voi muille olla vielä vaikeempaa...


osoittaakseni tän päivän hektisyyttä ja omaa erinomaisuuttani,julkaisen tän kuvan lunasta. tätä otosta EI OLLUT helppo saada. luna on,ihan lähtökohtaisesti, epäileväinen. ja tahtoessaan pirun nopee. minä,luna ja kamera viuhdottiin hyvä tovi kämppää ympäri...

Ei kommentteja: