tiistai 14. lokakuuta 2014

14.10
tänään oli se oikein varattu aika sinne optikolle. päässäni on pyörinyt jo pitkään ajatus,että paremmilla rilleillä tätä mun näkö-juttuu vois jeesaa. pitäis sillai koittaa erilaisii....
nojoo... paljon oli kaikkia vilkkuvia ja kosketusnäytöllisiä vempeleitä,hienoa tekniikkaa. kovasti niistä häikäistyin. muuten käynnistä ei ollut suuremmin hyötyä. jotensakin tuttu analyysi:edes hyviä laseja ei saa tungettua pään sisää. hyvä olo kuitenkin jäi,sekin kivi on nyt käännetty.
kun nyt kerran liikkeellä olin,kävin kaupassa. kassalla miltei törmäsin pekkaan,tuohon pelimanneista parhaimpaan.vaihdettiin pikaisesti kuulumiset ja hetki taivasteltiin mun näennäisesti yksipuolista ruokavaliota. 12 purkkii ananasta. mut hei ,ne oli tarjouksessa (12 purkkii/5egee)! sitäpaitsi... on olemassa haitallisempiakin addiktioita... sivumennen muuten mainittakoon,että pekka on laajentanut liiketointaan logistiikkaan (itse taxia aktiivisesti käyttävänä... suhareita ei oo koskaan liikaa.)
sain oikein mukavan tekstarin tänään. mulla on ratsastustunti lauantaina. kysyn tänään vielä illalla,josko mun oma hevoshullu meeri haluis lähtee messiin...

Ei kommentteja: