tiistai 18. helmikuuta 2014

18.2
raivostuttavaa! ja työlästä!
ajatellaanpa tilannetta,jossa mun pitää toimittaa joku numerosarja jollekin. tän numerosarjan tietää yksi ihminen. tyypin sijaintia en tiedä,mutta sen puhelinnumero mulla on. no soitan sille. tiedän heikkouteni ja pyydän laittamaan numerosarjan mulle tekstarina. hyvä. nyt mulla on numerosarja,joka pitää laittaa sähköpostina toiselle tyypille. rustaan puolessa tunnissa postin,johon siirrän numerosarjan fikastani (jonka näen lukea,joskin epäselvästi). tunnin päästä kaveri vastaa:"mikä ihmeen numrosarja toi on?" uus puolituntinen,jossa laadin uuden postin,jossa muistutan tän olevan se numerosarja,jonka käskit eilen hankkimaan ja siis liittyy siihen ja siihen.
tietty esimerkki on täysin hypoteetinen,mut semmosten ongelmien kanssa näkövammainen yhdistettynä huonoon muistiin saa kamppailla. vituttaa. tän kun tälleen ylös kirjottaa,ihmettelen kuinka mun aika riittäää ylipäänsä mihinkään!
mä meen ny maalaa.
ja onnea hannelelle!! viimeinkin 23v meni puhki!!

Ei kommentteja: