maanantai 10. helmikuuta 2014

10.2
elämme vaikeita aikoja. niin vaikeita,että jopa palvelutalon virka-heitto fyssarinkin hermot tässä kiristyy. ei tahdo nähdä metsää puilta. vai mitä ootte mieltä?
mentiin tänään miron (14v) kanssa palvelutalolle punttikselle. miro treenaa nyrkkeilyä ja oli ilmoittanut halustaan sali-treeniin. mä ajattelin,että miro vois "samalla" olla vähän niinkuin mun avustaja. mä kun en oikein näe ja esim painojen laitto on mulle sen takia hankalaa. niin ja onhan se kiva yhteinen harrastus. isälle ja pojalle. mentiin siis paikalle. pikku-puuhasteluu,tutustumista laitteisiin. meidän lisäks tais olla kolme kuntoilijaa. hyvä pössis. paikalle tuli tää nais-puolinen fyssari,josta oon kyllä aistinut tiettyä "vihamielisyyttä" mua kohtaan. syytä siihen en tiedä,mut hei,ei musta tarvii tykätä. on hetkiä jolloin en edes itse tykkää. se kysy mirolta:"minkä ikänen oot? (sivumennen sanottakoon, että miro on muita ikäisiään kookkaampi... ainakin pidempi. miro vastas tietty:"14". se oli tälle "FYSIOTERAPEUTILLE liikaa. kuppi meni nurin. seuraa suora lainaus:"täällä on ikärajana 15 ja siinä ollaan hyvin ehdottomia". katsoi aiheelliseksi toistaa tän ehdottomuus-asian meille vähäjärkisille pariinkin kertaan. en tiennyt asiaa,joten kysyin perusteluja. vastaus:"me voidaan,jani,käydä tää keskustelu myöhemmin". tunnelma oli pilalla. mutta,koska tää ei oo ihan ensimmäinen kerta kun joku paskantärkee kukkoilija pitää itseään aika paljon hienompana ja relevantimpana kuin minä,en hämääntynyt. puuhasteltiin rauhassa miron kanssa tovi ennenkuin poistuttiin. muttamutta... isommassa kuvassa:miks tommoset saa liikkua täällä vapaasti. ja,oikeesti, ilman saattajaa???
tämmösiä mietin ja oikeesti pohdin niitä asiantuntevia,TYÖTTÖMIÄ fyssareita.

Ei kommentteja: