sunnuntai 16. helmikuuta 2014

16.2
miauuu!! nonihh. nyt mun sietokyky on ylitetty! toi natsi yritti pakottaa mut syömään tänään. mähän oon jo pitkään kamppaillut,että toi idiootti ostais mulle jotain asialliselta maistuvaa ruokaa. mutta ei,ei ja ei!!! kävin aamulla nuuhkasemassa sitä iänikuista paskaa. en varmaan syö. ukko hermostu,otti niskasta kiinni. tunki mun naaman ruokakippoon. siinä sit oltiin nenä siinä kökössä 10 minuuttia. en varmaan syö!! välikohtauksessa mun täydellinen,kiiltävä turkki vioittui. samoin sieluuni tuli ikävä arpi. mutta en syönnyt. sydämistyin siinä määrin, että kiipesin sänkyyn,kaivauduin peiton alle. siellä olin koko päivän,mutta en syönyt. enkä syö ennenkuin saan hyvää mättöö. niih!!!
jotenkin kirsikaks kakulle ne kovaa meteliä pitävät kakarat tuli häiritsemään mun rauhaa. onneks niillä,kovasta tohinasta päätellen,oli jotain puuhaa. oli maalia ja pensselit heilui ilmassa. sain olla semi-rauhassa peiton alla. ne on eri mirrit,kun syö paskaa!!!
aaaaargh!!! mä niiiiiin oon vapaustaistelija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: