lauantai 1. helmikuuta 2014

1.2
nyt oon valmis kertomaan tuntojani eilisestä taiteilu-insidentistä: tehtiin siis hiilellä kuvia naisen torsosta. löyhästi tähän liittyi siis tietty eroottisuus... ja naiset. no,tää "yhteys" innoitti tän yhden nais-jäsenen maalailemaan oman elämänsä eroottis-henkisiä tunnelmia. avautu oikein kunnolla. vilahteli kokemuksia seksistä,dildoista ja muista apuvälineistä. ja miesten kalujen vertailua. ja ennenkaikkea kertomuksia hänen mies-vainaansa erinomaisuudeta ja koko muun mies-sukupuolen kurjuudesta ja riittämättömyydestä. tää kaikki siis täysin pyytämättä ja bröystäily-mielessä. eipä siinä mitään,jokaiselle ne "omat kokemukset" on tärkeimpiä. se kieltämättä vähän sieppas,ettei hän pitänyt kenenkään muiden kokemuksia edes maininnan arvoisina...voi meitä muita paska-kokemuksin varustettuja kurjia. hän katsoi asiakseen jatkaa jargoniaansa koko taiteilun ajan.
se sai mut taas miettimään naisen kauneutta. koska oon näkövammainen,naisen kauneus muodostuu mulle hiukan eritavalla kuin ei-näkövammasilla. i suppose...ulkonäkö-seikkoja mulle on naisen ryhti,naisen tapa liikuttaa itseään (kuinka kävelee (?),kuinka nainen kantaa itseään tai vaikka kuinka nainen syö popcornia). no,se itsensä kantaminen on hyvin olennaista,ehkä tärkein. iso osa naisen kauneudesta mulle on naisen itsevarmuus. tietoisuus omasta viehätysvoimasta,määrätietoisuus. "otan sen,minkä haluan"-asenne viehättää mua usein.
niinä hetkinä kun itsevarmuus muuttuu pelkästään itsensä korostamiseks,se muutuu myös rumaks,vastenmieliseks ja saa mut miettimään naisen todellisia vaikuttimia ja toiminnan tavoitteita. vapautunut oman seksuaalisuuden terve käsitteleminen voi olla hienoo ja kaunista,mut silti ei sovi kuuskymppisen naisen suuhun.  varsinkaan kun se ei oo aitoo. ei,ei,ei.
tämmösiä asioita mietin ja tämmösistä kieltämättä ärsyynnyn... oikeesti,itsensä kehuskeluun pitää olla joku todeksi ymmärrettävä juttu...niinku pohjiks...

Ei kommentteja: