perjantai 24. tammikuuta 2014

24.1
elämme vaikeita aikoja. mulla on ollut pitkään yks ongelma. mun jakkarassa olevat kelaus-vanteet on huonot. ts. kosteena tuolilla ei oikein voi kelaa (ne on liukkaat,ei ote pidä). tai voi,mut se on sika-hankalaa. olin siellä tampereen apuväline-messuilla. testasin siellä pt-keskuksen osastolla semmosii toisenlaisia kelaus-vanteita. hyvät,sillai nahkeet. oon siitä saakka vähän niinku semi-aktiivisesti pyytänyt semmosii täältä kunnalta. sain puhelun tänään kirkkonummen fyssarilta. lupas nyt mulle maksu-sitoomuksen!! tarkottaa nyt sitä,että mahdollisesti jo heti ens viikolla lähen pt-keskukseen vaihtaa nää kelaus-vanteet. yeah!! muutamia kuukausia taas kului,mut lopultahan systeemi toimii!! oikeesti kirkkonummella nää apuväline-hommat on aina toiminut liki ongelmitta. valittamista ei paljon asiasta oo. muut suomen kunnat sais ottaa kirkkonummesta mallia...
niin kovasti olin tänään sydämistynyt kirkkonummen mallikkaasta toiminnasta,että siirsin tälle päivälle suunnitellut treenit huomiseks. se taas tarkottaa,että skippaan huomisen uimahalli-reissun. oikeestaan ihan hyvä,on taas luvattu rapsakan viileetä keliä. tämmönen vilunen hanki-hyttynen ei selviäis pakkasessa.
kävin kaupassa tänään,joten huomenna ei oo tarvetta muutenkaan liikkua täältä lämpimästä. ainiin... uus vaaka pitää varmaan ostaa. ostin tohon vanhaan vaakaan tänään uudet patterit. vaihdoin ne,mut en saanut sitä toimii. yritin kyl taas tihrustaa,mut voihan olla että tungin patterit väärinpäin. joni saa tsekkaa ens viikolla...
muuten kaikki on ihan kohtuu-hyvin. tsirilimpsis!!

Ei kommentteja: