sunnuntai 19. tammikuuta 2014

19.1
miauuu! täällä luna mestoilla!
aamulla kiinitin huomiota stirbojen mekastukseen tossa pihalla. tyypeillä oli tiukka pössis. hyökki oudon euforian vallassa ja niitä oli paljon!! niin hauskaa niillä tuntui olevan,että aloin harkitsemaan pikku-kuokkimista niiden kekkereihin. ukon huolimattomuus tossa ovella saattais avata mulle tilaisuuden karata. vaanin,kun ukko laittoi taas takkia päälle. olin kissapuussa silmät sillai puoli-unessa. olin valmiina. kunhan väliovi aukee,silloin mä livahdan. meni odotettua paremmin,ei toi urpo mitään huomaa. olin ihan hiljaa ukon renkaiden välissä. väliovi meni kiinni ja kuten olin suunnitellutkin,ovi ulos alkoi avautumaan. n-y-t,antaa mennä. nyt siivekkäät saa kyytiä!! ihan kaikkia yksityiskohtia en ollut ottanut huomioon. kun säntäsin parhaaseen pako-laukkaan,askeleeni pysähtyivät. syitä siihen oli useita:huomasin,että siellä on kylmä. äkkiä muistin,että siellä on lunta. kaiken kukkuraks mulla oli hätä-pissahätä. äkkiä ukon huomiota kiinnitin surullisesti maukumalla."MÄ EN HALUU PIHALLE,ÄLKÄÄ PAKOTTAKO!!". armelias,kyl se lopulta on armelias! pääsin vessaan,lämpimään ja laatikolle.
tänään ei siis ollut hyvä päivä karata. olin olosuhteiden uhri. ensi kertaa varten,aikataulu-hommiin pitää kiinnittää enemmän huomiota. oppia ikä kaikki,pako lähestyy!!!

Ei kommentteja: