keskiviikko 1. tammikuuta 2014

1.1
nukuimpa viime yönä huonosti. niinkuin varmaan aika iso osa ihmisistä. mulla erotuksena oli,että aidosti yritin nukkua. huonolla menestyksellä. seurauksena oli tikkunen startti päivään. lopulta kuitenkin sain koneen liikkeelle. sain vietettyä päivän taas jumpaten ja lukien. näennäisesti tylsät asiat  näköjään muodostaa valtaosan mun ajankäytöstä. olkoon niin,mulle tulee siitä hyvä olo.
oon nyt tyrkännyt käyntiin yhen mun jakkaran tuunauksen. siitä tulee mulle freestyle-tuoli kevääks. osana projektia tarviin nahkasen istuintyynyn-päällisen. toverini piia (verhoilun piinkova ammattilainen) tulee perjantaina tsiigaa hommaa. tyynynpäällistä en kyl osaiskaan ite duunaa,mut nyppii tässä vammaisuudessa sekin, että oon tällai näpelö. isoo osaa asioista en pysty tekee,vaikka osaisin. huono näkö ja ataksia on pääsyyt. että on vaikee hyväksyä ettei pysty olemaan täysin itsenäinen!!!

Ei kommentteja: