maanantai 22. elokuuta 2016

22.8
jokseenkin mukava olo!! tänään oon irrottanut itsestäni erimukavan läjän hikeä. tukkoinen olo kropassa helpottaa kivasti,oon taas löytänyt liikunnan riemun. ehkä nyt saa käyntiin tiukan iskun!!

henkinen vuoristorata on taas ollut käynnissä. kun jotenkin toivois,että kaikki ois hyvää ja kaunista. mutku. kovin helposti muutun vaativaiseks ja se taas tarkottaa,että alan haluta lisää. hylkään....niin... kohtuullisuuden,kun kaikki jotenkin vaan näyttäytyy mulle niin yksiselitteisenä. sitten en vaan enää näe yhtään,että asiat voi olla jollekin muulle moninverroin hankalampia. anteeks itsekkyyteni. tai ei... semmonenhan mä oon. itsekäs,lapsellinen ja hieman typeräkin. kannattaako tai onko kovinkaan hedelmällistä pyytää anteeks olemassaoloaan...?
mä en jaksa,enkä edes viitti.

oppimista itseltäni vaadin. ja lupaan vastaisuudessa olla ymmärtäväisempi,tarkkakuuloisempi ja herkempi. oppia ikä kaikki!!

Ei kommentteja: