keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

13.7
niinnojoo... tänään oli oikein riemukas päivä. erittelemättä asiaa sen kummemmin,eheytymistä tapahtui ja olen asioiden nykytilaan enemmän kuin tyytyväinen. olen taas kokonainen.

mut mun varsinainen agenda koskee eilispäivää. olin masalassa,framnäsin kentällä. tunsin suunnatonta ylpeyttä taas kirkkonummelaisuudestani. olin tutustumassa kentän "uusiin" urheilufasiliteetteihin.










erittäinkin inspiroiva ja monipuolinen treenimesta. pidin ja aion ruveta vierailemaan siellä useasti!!!
ainut huomautettava asia on liian pehmeä alusta. tuolilla ei toivoakaan,mä olin liikkeellä fillarilla,jonka kävin hakemassa kesselistä huollosta eilen.
senkin kanssa liikkuminen oli aika haastellista. ei ois luonannut,jos oisin tosi-inva.
fillari itse on nyt loistava. innostuin hiukan ja nyt on oikee takareisi juntturassa ja erikipee.

tän päiväsestä vielä:ootteko kuulleet,jos paita katoaa,on se selkeä merkki jostain. merkki siitä,että silmä ei sitä havainnut. niin... tosiaan s-i-l-m-ä!!!!!!!!!!!!!! tuitui.

Ei kommentteja: