tiistai 15. joulukuuta 2015

15.12
toisina päivinä ei kannattaisi herätä lainkaan. puhun siis eilisestä:

mulla oli aikaisin aamulla palaveri kunnantalolla. kovalla tohinalla lähdin liikkeelle. otin mukaan mopon akun (jaka oli tarkoitus viedä airaksiselle lataukseen) ja vaakan,johon piti hankkia uudet patterit. just pääsin ulos,kun puhelin soi. osa palaveriin tulijoista ei päässytkään paikalle. sovittiin soittajan kanssa,että tavataan kunnantalolla kuitenkin,koska olin jo ikääkuin matkalla. antoisa tapaaninen,ei siinä mitään,mut hoidettavaksi sovittu juttu jäi hoitamatta. menin prismaan ostamaan patterin vaakaan ja tein hiukan muitakin päivittäishankintoja.  se onnistui ilman vaikeuksia. matkalle akkua viemään first stoppiin. pääsin paikalle ja aloin kaivamaan reppua. outoa hajua. se oli vuotanut reppuun ja tuhonnut mun vaa´an,johon just olin ostanut uuden patterin. ei muuta kuin takas prismaan uuden vaa´an ostoon. jätin ostokset edelliseltä reissulta infoon venttaamaan. löysin uuden vaaán ja tapasin poislähtiessäni upeen ja kauniin naisen. vaihdoimme pari sanaan. tyytyväisenä lähdin kotiin. matkalla niko soitti. olivat tulossa eeron kanssa asentamaan mulle uutta hdmi-piuhaa,että sain mun uuden dvd-soittimen toimimaan. kundit fixas piuhat ja mun tarkotus oli purkaa kauppakassi. hetkinen. mun ostoksethan jäi sinne prismaan!! taas mopon selkään,hain ostokset....
repun olin jo ehtinyt laittamaan pesuun. vieläkin se kuivuu. ja haisee.
en tiiä. matkojen saldo:paljon melua tyhjästä. eiku... akuttomuus.

Ei kommentteja: