torstai 27. marraskuuta 2014

27.11
mua tänään hävetti. hävetti ja suretti. semmosia tuntemuksia syntyy harvoin. joku toinen ihminen siihen vaaditaan... no,oltiin siis pelaamassa palvelutalolla. meitä oli kuus,aika peruskokoonpano. plus sit esko tuomarina. peli eteni. joukossa oli yks tyyppi,jonka kädet ei kunnolla pelitä. heittäminen ei onnistu,jos tuoli ei oo käännetty sillai oikeeseen kulmaan. esko kävi kääntää tuolia,joo,parikin eri kertaa. peli eteni näin suht kivasti. pelissä tuli vähän ehkä ahtaampi paikka. kulminaatiopiste. tässä tilanteessa oli sen tyypin vuoro heittää,jonka kädet toimii aika huonosti. esko kävi taas hiukan kääntämässä tyypin tuolia. silloin joku raja kai ylittyi. vastapuolella eli samassa joukkueessa kuin minä tämä veikkolan ihme,parempi kuin muut ihmiset,entinen kampaaja (,joka sekin jotenkin alleviivaa hänen erinomaisuuttaan) ja ihminen,jota olin jo oppinut sietämään avasi suunsa. ääntä ei käytetty säästeliäästi. huusi eskolle,että "oot puolueellinen,koska käännät tyypin tuolia". ihan oikeesti. tommoset ihmiset saa olla täällä vapaana. ihan helvetin pelottavaa. mua hävetti (olihan se samassa joukkueessa kuin minä). ja suretti (koska se elää ja kuluttaa tän ilmakehän happea).
suurena, avarakatseisena filosofina viritin keskustelua jukan kanssa avioliittolaista. kysyin jukalta:"mitä olet mieltä tasa-arvoisesta avioliitosta?" vastaus oli sykähdyttävä:"homojen pussailu on nyt muotia. en hyväksy. enkä kommentoi nyt enempää tässä foorumissa (tarkotti kai palvelutalon liikuntasalia,ehkä...). edes minä en tällaiseen argumenttiryöppyyn keksinyt enää mitään näsäviisasta.
nojoo... lopputuleman aika: ihmiset on itsekkäitä. ja tyhmiä. silti,kaikkia pitää edes sietää.
ainiin... sydämistyneenä kaikesta menin prismaan ja ostin gymstickin powersliderin. raportoin hankinnasta myöhemmin...

Ei kommentteja: