maanantai 17. marraskuuta 2014

17.11
nyt on lötköilyt lötköilty ja toipumiset toivuttu. terhakkaasti aloitin viikon. no... pattia ei kyl enää oo,mut treenaus luonas hienosti. tossa muutaman päivän suunnittelin uusia juttuja mun treeniin ja otin ne tänään käyttöön. ilmeni parikin ongelmaa: 1)treeni on aika pitkä. näin maanantaisin se ottaa noin 4 tuntia. keskiviikkoisin ja perjataisin vähän vähemmän. ehkä 3 tuntia. ei siinä mitään,toimeton mieshän mä oon,mut onkohan tää jo vähän liiallista? hivotellaanko jo megalomaniaa?
ja sit se toinen ongelma. mä kun muistan aika nihkeesti. ja treenissä on nyt jo aika paljon muistettavia juttuja... mun pitäis nyt keksii joku järjestelmä, minkä avulla muistasin kaikki... muistilista?? toi näkövamma on hiukan jarruna. jos duunaan semmoset plakaatit mitkä näen... tässä kämpässä on ihan helvetin paljon liian vähän seinäpinta-alaa. tää vaatis nyt huomattavaa innovaatiota. polkaisen nyt käyntiin mullistavan tuotekehitystyön. keksin samalla ikiliikkujan ja ehkä sivutuotteena syntyy maailman rauha. niinjoo... ja liito-oravat pelastuu...
nojuu,mut täs illalla vielä mentiin ykän kans tohon väestösuojaan. nikolla oli taas säbä-pelit siellä. rangers voitti. taas. hyvä niko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja vaikka mä oon kivasti saanut kahlittua kuvaan hektisen urheilu-pöhinän,siellä oikeesti oli tiukka meno. oikein hyvä peli!!!

Ei kommentteja: