lauantai 30. elokuuta 2014

30.8

varsin hämyisissä tunnelmissa kirkkonummi-päivät lähti liikkeelle eilen. olin kipinässä stand up-illassa. hauskaa oli,hyviä esiintyjiä. erityisesti jäi mieleen neekeri,joka oli aidosti hauska. vahvistu ajatus,että maahanmuuttajat on hyvä juttu! yks nuorimies antoi mulle arvonimen "jäbä",mistä tietty oon ylpeä. ilta oli siis oikein hauska. nukkumaan tosin pääsin jo ajoissa...
tänään sit heti aamusta kylille. porukkaa oli ja tohinaa. joojoilin kylillä eestaas. näin paljon tuttuja. kirjastossa kävin seuraamassa jotain lasten näytelmää,torilla tutustuin eri kojuihin,politiikkaa kävin ruotimassa "politiikka-aukiolla".
kamera oli taas kyl messissä ja otin paljon kuvia. siinä oli vaan joku vitun asetus päällä ja olikin tullut jotain älyvapaita video-klippejä. jeejee...
sitten menin vielä kipinään,kun eilen jäi vähän...ööh...vajaaks toi pääsymaksu. hoidin piikin ja dädää!! arvatkaa kuka siellä oli trokaamassa taulujaan? no,iki-ihana katriinahan se oli!!!! oli kiva nähdä katriinaa ja katriinan upeita töitä. heti ostaisin,jos ois varaa. osoitin mesenaattiuteni ostamalla pari katriinan tekemää korttia. niistä tulee mun kulttuuri-kodin sydän!
ainiin...sit kävin tivolissa. miten mä muistin,että se ois isompi...
niinno... nyt onkin hyvää aikaa syödä jo iltapalaa,illalla tulee se koripallon mm usa-suomi matsi. harvinaisuus pitää seurata. http://viisykkonen.fi/uutiset/kirkkonummi-p%C3%A4ivien-kuvakavalkadi-katso-26-valokuvaa

Ei kommentteja: