torstai 21. elokuuta 2014

21.8
kuolema! tänään oli mummon hautajaiset. kaunis tilaisuus. oon tähän ikään jo käynyt useissa peijaisissa,mut tää oli hieno. harras,mutta hieno. hiukan olin huolissani suvun kovin epävakaista tunnelmista,mut kaikki osas olla arvokkaasti. mummolla oli kauniit hautajaiset. kiitos.
laajemminkin mietin elämää,kuolemaa ja ylipäänsä kaiken merkitystä. mihinkään lopputulemaan en päässyt. muuten kuin,että arvostan mummoa ja mummon elämää. tajusin,että en tiedä siitä paljoakaan,mutta siis arvostan.
mut simmoi juttu... tällai yksikköön,sukuun,syntyy outoja jännitteitä ja kuppikuntia. ja kaikki johtuu siitä,että ei puhuta,salaillaan eikä olla rehellisiä. hankala tilanne,josta varmaan on vaikeeta päästä ulos. mitkä on ne tontit mitä itsekukin niin raivoisasti puolustaa? anna kun arvaan... minä,minä ja minä.
elämä on iloista itsensä häpäisyä. kun tajuaa sen,on paljon helpompaa. tämä siis opiks ja ohjeeks.
sitten vielä sananen makeutusaineiden käyttäjille:ootte oikeella tiellä. makeutusaineet voi olla yksi avain painonhallintaan. tuekseen se vaatii enää pienoisen muutoksen vallitseviin elämäntapoihin. vinkvink.
mun piti tänään tehdä keskiviikon treenit. skippasin,kun laiskotti. selitys on validi. hävettää...

Ei kommentteja: