sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

14.4
poikkeuksellisesti luna on tänään estynyt. lunan sijaan meitsi postaa. kuten kuvasta näkyy,miro ja meeri oli tänään. puuhailtiin. mm. kiinnitettiin postilaatikkoon "ei mainoksia,kiitos"-lappu. näkövammanen kun ei niillä mitään tee...
lapset kun häipy,mä lähin salille. suorittamaan viikon vikaa treeniä. takas tullessa tajusin,että mun kehittämä ma-ke-pe-su-sali ohjelmassa onkin yks perustavaa laatua oleva vika. sunnuntain jälkeenhän tulee maanantai... no ehkä en kuole vaikkei ookkaan lepopäivää. vittu,mä oon fikus eiku fiksu...
siinä punnerrus-hommassa oon nyt puolimatkassa,sarjat alkaa olee jo aika mittavii. anyway... mahti-pössiksen ne edelleen antaa!!
minä,taivaanrannan maalari ja armoitettu keittiö-psygologi,kamppailen nyt tunteitteni kanssa. normaalisti aina niin varmaotteinen minä nyt hapuilee. annan sen itselleni nyt anteeks,koska tää kyllä-ei-kyllä-ei-ääh en mä tiä tuntuu nyt oikein hyvältä. ajatukset karkailee alinomaan kevääseen,kesään,kärpäsiin ja kaikkeen...

Ei kommentteja: