torstai 29. syyskuuta 2016

29.9

olin eilen matkoilla. tallinnassa. shoppailua,hyvää ruokaa,homosiideriä ja tupakkaa. ja hyvää seuraa. oli oikeesti kiva ja hauska matka. kiva mennä,kun seura osaa tarvittaessa avustaa, on sopivan toimelias ja tuttu sekä turvallinen. ja ikäänkuin kirsikkana kakussa on hauska. niin ja sillai... miellyttäväkin.

no,henki on edelleen salpaantunut. makutuomarina olemisesta,mukulakivistä,röökistä. tosin julistauduin nyt virallisesti viihdekäyttäjäksi. niin ja sit suuresta naurun määrästä. hulluteltiin hyvällä maulla. mulla oli oikeesti tosi hauskaa. ja laivalla yks suomea puhunut neekeri ois halunnut ostaa multa kaljaa. mulla ei ollut ja muutenkin haistoin palaneen käryä. en huomannut sitä,mut yön timo kuitenkin yritti viedä mun työpaikan. ja mä oon sentään eläkkeellä!!


tässä kuvat meidän ruoka-annoksista.

samassa seurassa mielelläni lähtisin uudestaankin. kiitos marie seurasta. ylpeä oon,että saan olla sun kaveri!!

Ei kommentteja: