keskiviikko 21. syyskuuta 2016

21.9
alkuun. pieni mainos.
tän postauksen aiheena on mun iltapala. lähinnä tässä ykkösosassa se suolainen osuus. pääsääntönä on,että tää toistuu jokaisena iltana. päälle tulee sit vielä hedelmäinen osuus,jolle omistan ihan oman kirjoituksensa. mut siis:

homma lähtee siitä,että otetaan jälkiruokakippo ja lastataan siihen riisiä. basmiti on mun suosikki,mut tietty muutkin riisit kelpaa. 3/4 kuppia on ihan hyvä määrä.
päälle kivasti pulled porkkia (,jonka epäeettisyyttä häpeän,anteeks).
epäeettisyys jatkuu... kolme keitettyä kananmunaa (sana,joka jaksaa hämmentää mua. kuinka genetiivi voidaan yhdistää yhdyssanaan????????????
kastiketta hiukan. nyt mulla on kormaa. muita makujakin oon käyttänyt.
koko komeus mikroon.
sillä aikaa kaivetaan toinen kippo ja toi kuvan "mun tuorein ihastukseni. vedet keitän ja teen ton nuudelihässäkän.

sit vaan kippo mikrosta. lisään kipon sisällön nuudeleihin. pari näkkärii ja bon apetit!!

ravitsevaa. jaksaa nukkua,you know.

vaikka toinen osuus onkin hiukan makeampaa,on se silti yhtä tärkee. siitä tuonnempana. mut noi nuudelit ON HYVIÄ!!!!!

Ei kommentteja: