torstai 22. syyskuuta 2016

22.9
olin tänään taas uimassa. kehitin niiiiin hyvän treenin,että oon siitä tosi innoissani! kädet ja hartiat sai uuden harjoitteen!!!!!!!!!!!!!!

muttamutta... nyt kun oon taas einehtinyt iltapalani,on sopiva hetki avata iltapalan kakkososion anatomia: kyseessä on siis hedelmäinen ja hieman makea jälkiruoka. ensin tarvitaan isohko kulho. perus raaka-aineeksi taas reilusti riisiä (mulla siis basmiti). määrä on ehkä 3 dl. sit mulla on semmosta omenapuuroo... sitä kans jotain 3dl. päälle lisään 200g raejuustoa. kirsikaksi kakkuun 1 prk ananasmurskaa. se on siinä!! ei muuta kuin ääntä kohti!!

tän kun syö sen nuudelihässäkän päälle,uni maistuu ja niillä selvii kivasti aamupuuroon saakka.
syön päivän aikana paljon. tosi paljon. niin kai pitääkin tehdä,että saa säilytettyä energiatason tasaisena. ja riittävän korkeena.

Ei kommentteja: