lauantai 18. kesäkuuta 2016

18.6
kaikki ei aina oo sitä miltä näyttää.

eilen oli se illanvietto nais-seurassa. ikävä kyllä,ne ei olleet treffit sillai romanttisessa mielessä,mutta tosi hauskaa oli.

kuva on otettu sen jälkeen,kun oltiin jo käyty marian kanssa nokkimassa mätöt ihan vaan kahdestaan. kuvan ykä ja haavottunut tarzan ilmesty tonne pubiin. (ykän myötävaikutuksesta ilta sai aika kafkamaisia piirteitä. se oli oikeesti hyvin hauskaa)

nojoo,mut ensin käytiin siis syömässä. ruoka oli hyvää ja toi sosiaalinen puoli sujui hienosti. vähän niinku vanhasta muistista. tosin ihan kaikkea kunniaa pössiksestä ja soljuvasta flowsta en voi ottaa itselleni. seura oli tosi hyvää. eikä ilmassa ollut minkäänlaisia uhkatekijöitä.

johkaannuttiin pubiin jatkamaan iltaa. siellä mulle heräs ajatus,joka jäi hetkeks ihan kaihertamaan. taustalle,mutta kuitenkin.
mun sosiaalinen piirihän on laaja. "kaikki tuntee apinan,mutta apina ei tunne ketään." ei vaan. oon asiasta kiitollinen ja pidän sitä jopa aika luonnollisena. kovin hymyileväinen on habitukseni eikä mua kyl oikein voi sulkeutuneeks hissukaks syyttää. ja jos sosiaalisesti aktiivine jani on liikkeellä naisen kanssa,sehän automaatisesti tarkoittaa,että nehän seurustelee. janin lähimmät tuttavat (paitsi ykä)on taipuvaisia miettimään,että jos kyse ei ole kiihkeästä styylauksesta,nainen käyttää pikku-jania hyväks. jep. hiukan kiusallista ja saa mut hieman tuntemaan itseni turhaks ja tahdottomaks. "jani on kuin lastu laineilla."

mulla on muutamia periaatteita: 1) jos on kivaa,on kivaa. 2)elämä on iloista itsensä häpäisyä 3)älä pelkää. koskaan.
mun näkemyksen mukaan ei tää elämä sen monimutkaisempaa oo. on energian hukkaa murehtia etukäteen.

miks kaikki ei tajuu tätä????

anyway,kiitos maria,oot huippu(suosittu...).

Ei kommentteja: