tiistai 10. toukokuuta 2016

10.5
olin tänään synapsiassa "on the wheels"-tapahtumassa. pyörätuoli-juttuja. ja tietty tuttuja.

kiinnitin huomioni arviolta 6-8-vuotiaaseen tyttöön,joka liikkui tuolilla huomattavan terhakkaasti. ja sillä oli hello kitty vannesyndit jakkarassa!! heti tein itseäni tykö ja tuttavuutta.

pyörätuolissa olevat lapset on jotenkin niin ihailtavia!! kaikki tapaamani pt-muksut on olleet valtavan hienoja ihmisiä. ihanan avoimia ja jotenkin kaikista ennakkoluuloista ja peloista vapaita. miks tyhmän aikuisuuden ja typerien sääntöjen ja normien pitää pilata kaikki?

hautaan saakka tulen säilyttämään oman kakaramaisuuteni ja mä helvetti hankin tommoset syndit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sitäpaitsi...mun paidassa lukee "minä olen iloinen vammainen" ja sen takia (ja huomattavan komean habitukseni vuoksi) eräs sairaanhoito-opiskelija tuli juttelemaan mulle. se oli mukavaa...

Ei kommentteja: