maanantai 16. maaliskuuta 2015

16.3
nyt sitten aloitin viimein normi-kuntoilu-viikon. jei!!! koska kärsin ajoittaisesta megalomaniasta,innostuin ehkä liikaa. tai ainakin paikat on nyt hiukan kipeenä,lopullinen tulos selvinnee huomenna
samaan rahaan oon nyt valmis sietämäänkin vähän tuskaa,kun mulla on huomenna se hampaan poisto. tai sitten ei. kaikki riippuu nyt mun inr-tuloksesta. verta vietiin jo tänään,kamppailun jälkeen. sillä jos sovit kotihoidon kanssa jotain,sehän välttämättä ei oo sit niin!! ja puhelinkeskustelu taas osoitti,että ihan on suomen terävimmät voimat liikkeellä. jos mulla on hammaslääkäri huomenna,voiko inr:n ottaa sillai kompensaatioks ens viikolla? hoh-hoijaa... oo nyt sit näitten kanssa... yhteistyössä...
mutta eipä hätää. mun uus painopiste-alue,tasapaino,sai uutta hönkään. posti toi mulle jokaisen itseään arvostavan köpön vakiovarusteen slack linen!! testaaminen saa nyt siirtyä ylihuomiseen,huomenna kun on se hampilekuri.

Ei kommentteja: