tiistai 23. syyskuuta 2014

22.9
hiukan molli-voittoinen päivä. nojoo.... maanantai-jumpat tietty.
mut niin kurja ja kostee keli,että ulkona en käynnyt kuin kaupassa.
se kyl nyppi,semminkin kun mun tuulikaapin ovi taas tippu saranoiltaan. en saanut korjattua itse,joten päätin soittaa huoltoon. mun nykyinen teuraslammasmaisuus tällä kertaa kannatti. jonottaminen puhelimessa hermostumatta,samojen asioiden selittäminen eri tahoille... jälleen hermostumatta johti siihen,että korjaaja tulee jo huomenna. ylpeä oon mun aikuismaisesta nykykunnosta. helvetti,onkohan musta tulossa oikee aikuinen??
toverini janne suunnittelee sen rekki/voimistelurengas-hässäkän tohon pihalle. meillä oli tänään suunnittelu-kokous. annoin niinku osviittaa projektiin. looking good...
mielessäni jäin pohtimaan jannee. siinäpä viehättävä persoona!! tulokulmat on hiukan tavallisuudesta poikkeavia. aina jannen tavattuani näen maailmaa vähän eri tavalla. se muistuttaa mua siitä,miksi mulle tärkeät ihmiset on mulle tärkeitä. ruokkii sosiaalista eläintä minussa. kiitos janne!!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos itsellesi Jani!