lauantai 9. marraskuuta 2013

9.11
voihan räkä. sain jo henkisesti valmistauduttua kalsari-känniin. ei yhtään tyypillistä mulle. mielummin hakeudun paikkoihin mistä löytyy vilkkuva-silmäisiä tytön-puolikkaita,kömpelöä baari-romantiikkaa,kihisevää ja kuhisevaa pöhinää. no,nyt kuitenkin on ollut rauhallinen päivä ja siinä tunnelmassa hekumoin jo kaapissa olevasta vodka-pullosta. menin jääkaapille,avasin pullon,nuuhkaisin. yhtäkkiä ei tehnytkään litkua mieli. pöh!! mä oon vanha..
pyörittelen päässäni mukavaa suunnitelmaa,joka muotoutui tampereen reissulla. suunnitelma tuntuu kokoajan paremmalta.
viina jääköön nyt juomatta. ompahan huomenna voimia juhlia isänpäivää!! oon varannut jätskiikin lapsille.!!!
toi biisi ei nyt sovi oikein teemaan,mut se on soinnut muun päässä koko päivän. for real,mä oon vanha!

Ei kommentteja: