torstai 14. marraskuuta 2013

14.11
tänään sen tajusin,tunsin:oon vapautunut. aidosti. asia,jonka kanssa oon kamppaillut pitkään. on ollut yks ihminen,jonka seurassa oon provosoitunut. jo viimeiset puoli vuotta oon hillinnyt tunteitani. tietoisesti. oon yrittänyt olla provosoitumatta. tapasin tyypin tänään. ei se kyllä miellyttävää vieläkään ollut. mutta en provosoitunut. ilmassa kieppui provosoitumisen olosuhteet. mutta ei. enemmänkin mulla oli "ihan vitun sama-ei nappaa"-ajatus. oikeesti toi ruma sanakaan ei ollut läsnä. vapautunut olo. helpottavaa,kun mua vaivannut asia on poistunut. olen edelleen itseni pahin vihollinen,mutta selvästi kehityn. en voi väittää,että pitkällinen filosofian opiskelu ois tähän syynä,mutta ei siitä haittaakaan ole ollut. jiddu krishnamurti.- suosittelen.

Ei kommentteja: