maanantai 19. syyskuuta 2011

19.9
jihuu!!! kesä on kulunut tutustuen...ööh...maaseutuun.
on siis tapahtunut seuraavaa:alkuvuodesta tapasin naisen. rakkauden. nyt ollaan kihloissa ja tää tuntuu ihanalta!!!!!!!!!!! eli kesä on mennyt heilastellessa.
tapahtumia on ollut paljon,nyt vauhti on kova. tuntuu vaan niin hyvältä!!!!!!!! onhan tää kaikki varmaan muuttanut mua vaikka ja kuinka. nyt en uskalla kertoo vaan naisesta enempää,kun en oo oikein lupaa kysynyt. myöhemmin.
kesä kuitenkaan ei oo ollut pelkkää riemu-juhlaa. mun tunteita on kai epäilty. ylpeänä voin silti kertoa,että tavoilleni uskottomasti,oon säilyttänyt malttini.
muitakin muutoksia tapahtuu,mutta niistäkin tuonnempana...
tää päivä on mennyt taas asioitten hoitoon. sitten olin punttiksella (mitä sivumennen oon kaivannut ihan helvetisti).
joka tapauksessa kaikki mitä oon nyt kirjoittanut tuntuu naurettavan laimeilta... näihin mun tuntemuksiin verraten. WOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: