perjantai 19. elokuuta 2011

19.8
huomenna koittaa suuri ja pitkään odotettu päivä. jes!!!!!!!! mä oon niin valmiina!!!!!!!!!!!! ainoa huolenaihe on,että muistanko kaiken.... hippi ja hannele tulee vielä onneks illalla jeesaa järjestelyissä.
MÄ OON NIIIIIIIIIIIIIIN INNOISSANI!!!!!!!!!
sitten pitää vielä avautua yhdestä asiasta: tunnen yhden tyypin,jolla on älytön tarve... korostaa itseään. oon seurannut tyypin toimia jo niin pitkään, etten voi kun ihmetellä. esimerkkejä: jos se käy paskalla,torttu on maailman erikoisin. jos sillä on nuha, pahempaa nuhaa ei koko maailman kaikkeus oo nähnyt. jos se joskus on puhunut jonkun tyypin kanssa,kaikki tän ko. tyypin saavutukset on sen ansiota. esimerkkejä on vaikka kuinka,mutta hiffaatte varmaan mun pointin...
tämmönen itsensä yliampuva korostaminen vois mua ärsyttää, mutta nyt se korkeintaan hymyilyttää... jokainen varmaan on ylpeä saavutuksistaan, mut hei... for real...
ainiin... olin tänään palvelutalolla. taiteilemassa ja punttiksella.
huominen...saavu pian!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: