keskiviikko 28. syyskuuta 2011

28.9
tänään on mieltä kuohuttanut kuntoutus-asiat. KELA,tuo veronmaksajan tuki ja turva siis edelleen kieltäytyy kuntouttamasta mua. ihmettelen... nehän ei perusteluitaan esittele. ja meitä kaikkia suojaa laki...bs...
kirkkonummen kunta näyttäis nyt olevan mun ainut toivo...jep...tsiigaillaan. huomenna ehkä jo näyttää valoisammalta...
kuntoutan siis itse itseäni. tänään taas olin salilla... ja sit saunassa.
sitten toinen juttu,jota ihmettelen: en ymmärrä miks yks mulle läheinen ihminen valehtelee mulle. tai oikeestaan ihmettelen että se on NIIN TYHMÄ,että jää siitä kiinni. ehkä syy on mussa, mutta nyt en voi kyl luottaa kuin itseeni... ja rakkauteen mikä mulla on sisässä. eli siis hirvittävä kaipuu on kullan syliin. PERKELE, mä rakastan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: