perjantai 7. elokuuta 2009

7.8
olin tänään,kesän jälkeen ekaa kertaa,palvelutalolla. porukka alkaa vähitellen olla kasassa. jussi vaan ei ollut. mulla on sitä ikävä. sananen jussista: harvoib tapaa ihmisiä,joissa on luontaista karismaa. miks? oon miettinyt sen niin,että kaikkea leimaa rauhallisuus ja varmuus. jussi tietää missä on ja kuka on. yksinkertaista,mutta harmillisen harvinaista.
munkin oloa leimaa nyt rauhallisuus. suunta on siis oikea...
kun olin palvelutalolla,heräs ajatus,että haluun ryyppää. enpä vaan taida jaksaa.
kävin fyssariakin tervehtimässä. avopuolen fysioterapia pyörähtää käyntiin ens viikolla.
nyt aion taasen pyöräillä. koska muuten kyselyitä numero-sarjasta,joka täällä pyörii: seuraan mun painoa ja tää on ainut paikka kirjottaa päivän lukema ylös.... et silleen.tuitui.

Ei kommentteja: