sunnuntai 23. elokuuta 2009

23.8
OHHOH!! raskas viikonloppu alkaa olla takana...
konfirmaatiot lusittu... oosa pääs ripille. olin "kirkossa". onnea!! samoin mun siskon poika niko. ja taas olin kirkossa. onnea nikollekin. oon pitkään jo luullut etten oo puheväleissä jumalan kanssa (mielipide eroja), mutta kyl se taitaa olla niinkuin henkinen tutorini hannu suni (pastorismies kirkkonummelta) on sanonut:en taida vaan kuulla mitä jumala sanoo...
lauantaina olin juhlimassa. viinaa ja sekoilua. tapasin uusia jopa hiukan omituisia ihmisiä...
päivi oli mun messissä oosan konfirmaatiossa. hienoa toimia ja liikkua rakkaan toverin kanssa.
huomenna taas punttikselle. tää mun kotikutoinen kuntoilu ei oo riittävän monipuolista.
pitkämäki ei pärjännyt...harmi. formulatkin oli mmmm...
ehkä rakas päivi tulee mua vielä tänään tapaamaan...
ainiin,ens viikolla on kirkkonummi-päivät. sen tiimoilla päivi osallistuu lady-run tapahtumaan. meidän tiimin tavoite on voittaa koko juoksu ja ehkä saan osan gloriaa personal-trainerina...

Ei kommentteja: