keskiviikko 5. elokuuta 2009

5.8
ongelmia,ongelmia... vaikee hoitaa asioita,muisti ei pelaa... se kyl suututtaa. ainakin vastapuolen ois hyvä muistaa perusseikat. asia liittyy mun äidin 60-vuotis juhliin. ja siihen,että,kun mun lsapset asuu eri osoitteissa. niiden kokoonsaaminen on työlästä. kaikki meni hyvin,kunnes oosa ja saila piti myös saada paikalle. se oli järjestyksessä kunnes... kaikella kunnioituksella tyttöjen äiti on jostain syystä hyvin tietämätön mun muisti ongelmista. mun mielestä on epäreilua antaa ymmärtää,että mun muisti-ongelmat johtuis mun pahuudesta. sain kuitenkin hyvän vinkin toimintaan:muistilaput... hyvä vinkki näkövammaiselle... oon toki näkövammainen, mutta en tyhmä... onneks. samaa ei voi sanoa kaikista...
koirat haukkuu ja karavaani kulkee. ehkäpä kuitenkin uskottavuus muisti vinkkeihin on mennyt,jos vinkkien antaja ei muista,että mä oon näkövammainen...
varmasti oon ärsyttävä paska,mutta en kuitenkaan paha.
toisinaan ois terveellistä ajatella.... ja kaikille tiedoksi,jos tuntuu,että näkövamma on etuoikeus,side silmille ja kokeilemaan...
päivi tulee tänään vierailulle...onneks!!!

Ei kommentteja: