lauantai 27. toukokuuta 2017

27.5
yhä useammin kiinnitän huomiota kommunikaatioon. niin... omani tosin on edelleen varsin polveilevaa ja vaikeaselkoista. usein unohdun värittämään tarinaani kaikenlaisilla anekdooteilla sunmuilla... joo... raivostuttavaahan se on,mutta useimmiten pääsen maaliin ja ajatus säilyy loogisena. siis ainakin omasta mielestäni.
ongelmana on,että mun tapani ei välttämättä oo oikea eikä ainakaan ainoa. lisähaasteensa tuo se,että oon näkövammanen. toi nonverbaalijuttu ei oikein tavota mua. kaikkihan sitä käyttää,toiset vähemmän,toiset enemmän. mä en sitä havaitse,enkä osaa luovia sen mukaan.
perin hankalaa. ja epäoikeudenmukaista. niin mua kohtaan kuin muitakin kohtaan. käyttävät panoksiaan turhaan...

oli syy nyt mikä tahansa,oon käsittänyt jotain olennaista väärin. ts. joku käyttäytyy nyt eritavalla kuin verbaalisesti antaa ymmärtää. haluankin nyt sanoa: "anteeksi,en ole havainnut sanomattomia viestejäsi."
tänään oli huippukiva päivä. pulikointia uimahallissa,hyvää ruokaa ja jälkkäriks vielä lettuja. ja kaiki tää vielä hyvässä seurassa!!

Ei kommentteja: