perjantai 19. toukokuuta 2017

19.5 etiikkaa saaressa.



kuvissa on saariryhmämme lautalla. olin siis taas jeesusleirillä räfsössä. perus-settii:mukava porukka ja hyvää ruokaa. niiden patojen äärellä oisin viihtynyt pidempäänkin. leirin pituus oli riittämätön.

papin kanssa käytiin mielenkiintoinen depatti saunassa. jumalopeista sun muista. siloiteltiin saamiani vääriä  käsityksiä yhdestä saarnasta. kiivailinkin hiukan. rauhoituin,kun tajusin lopulta ymmärtäneeni väärin . saavutettiin varsin paineeton tila.


paikallisessa kirkossakin käytiin. kaunis on! halukkaat nautti siellä hiukan jotain verijuttuu ja leipääkin. mä keskityin vaan pienten jyrsijöiden rituaaliteurastuksiin. eivaan. lähinnä keskityin olemaan hiljaa. halusin niinku kunnioittaa muille kovin tärkeetä hetkeä.

kirsikkana kermakakulle pääsin seuraamaan erään toverin eettismoraalista kamppailua. näin edessäni pomminpurkajan,joka ei oo ihan varma,pitäisikö katkaista sininen vai punainen piuha. oisin halunnut auttaa,mut apu ei kelvannut ja toisaalta... mä taidan olla perin paska kaikenmaailman johtojen kanssa.
ihmisillä on erilaisia tapoja. jotkut vaan haluu kipuilla yksinään. ei siinä mitään,mutta minä erilaisine tapoineni ja hiukan nättinokkaisena tietty vähän loukkaannuin. musta ulkopuolinen olo ei oo kiva.

noina parina päivänä roppa ehti jo tottua ainaiseen syömiseen ja nukkumiseen. tänään oon vielä tankannut suurella pieteetillä ja ottanut ihan säännöllisesti tirsoja. kyl tää tästä...


Ei kommentteja: