sunnuntai 1. helmikuuta 2015

1.2




oosan valmistujais-kahvit oli tänään. olin mestoilla. onnea valmistuneelle. oon ylpeä. miro sen osas kysyä: "mitä tommonen merkonomi-ylioppilas sit tekee? voikse olla siwan kassalla?" niin...
juhlissa mulle tuli hiukan kafkamainen tunnelma. väkee piisas. silti... jokatoinen vieraista oli joko mun exä tai lapsi. ja kämppä oli täynnä väkeä. mielestäni tämä alleviivaa kolmea seikkaa: 1)nuorempana ja notkeampana oon kyl ollut aika viliskantti tapaus (banaanikärpäs-romantikko) 2)ehkäisy ei koskaan ole ollut vahvuuteni. 3)moni kakku päältä kaunis./pääasia on,että isit viihtyy.
tiedä nyt pitäiskö itkee vai nauraa? päätin tapani mukaan nauraa. hohotankin nyt ja oikein kolkosti.
huomenna lähden hakemaan mun uutta mopoa ja sukset pitäis tulla illalla.
harjottelun osalta pidän nyt viikon tauon. tai no... renkailla treenaan ja hiihdän.

Ei kommentteja: