sunnuntai 20. lokakuuta 2013


20.10
luna pyöri tässä koneella. ajoin sen pois,on tärkeää asiaa: 22.10 lähestyy. se on mun syntymäpäivä. täytän viimein 23... no,sisko soitti alkuviikolla,kehui kokeilevansa uutta ruokareseptiä tänään. halus koe-maistajia. menin paikalle. ei ollut ruokaa ei. paikalla oli hannelen lisäks marko ja niiden jälkikasvu joni,niko,kimi ja juulia. sit siellä oli mun lapset oosa,saila,miro,meeri ja aino. mutsi ja faija oli. oli mikko,markon veli. oli ainon äiti iina. ykä ja jumalauta tuirekin oli mestoilla!!! mua kohdeltiin kuin kuningasta,oli valtaistuimet ja kaikki!! oli huippu-känttyy ja upee kakku. mulle oli askarreltu toinen toistaan mahtavampia kortteja. liki hukuin lahjoihin ja nautiskelin kiiltävä kylkisestä pullosta larsenia!! mua on vaikee saada hämilleen,mut ne laulokin!! nöyräks tämmmönen tekee,mut pirun kiitollisek. kiitos kaikille osallistuneille ja erityis-kiitos hannelelle,tuolle kauniille,notkealle,sirpsakalle ja hoikka-sääriselle naiselle. rakastan sua!!!

Ei kommentteja: