sunnuntai 13. lokakuuta 2013

13.10
voi mua väsynyttä rellestäjää. saila oli eilen kylässä täällä. jee! kun sailan saatoin junalle,tulin kotiin ja ajattelin hetken lukee. ääh... olin nukahtanut...
kiva oli kyl,kun saila kävi!! nyt jo usein tunnen itseni kokonaiseks,ehjäks ja tasapainoiseks. silti huomaan,miten sailan erilaiset tulokulmat on...erilaisia. hämmentävän fiksu tyttö!!
muutenkin oli huippu-kivaa viettää laatuaikaa. paineltii mopolla eestaas. käytiin syömässä ja sailalta sain lisä-koulutusta riisin keittoon. oispa kiva,jos tyttö vakkarina asuis täällä. se vaan ei taida olla mahdollista...
surku-olo mulle tuli eilen kyl ennenkuin nukahdin. tajusin,että muutenkin oon pirun yksinäinen. mulle tärkeitä ihmisiä yritin puhelimella tavoittaa tuen toivossa,turhaan... plääh...

Ei kommentteja: