lauantai 30. maaliskuuta 2013

30.3
tänään ei oo kyllä tapahtunu mitään. nojoo,oon siivoillu.
eilinen pitkäperjantai sen sijaan tarjosi tapahtumia. tässä seuraa päivityksiä: ensin olin kirkossa. en ehkä kristillisyyttäni,mut mun dokkari-maakari marko oli esiintymässä kärsimys-näytelmässä jeesuksena. olin siis paikalla.kuvia mulla on sähköpostissa,enkä osaa niitä nyt tänne laittaa. myöhemmin.
sit menin taas salille ja saunaan.
illalla eksyin baariin. siitä on nyt vähän vaikee kertoo muuta kuin,että seura oli taivaallista. yllättävää,mutta taivaallista. olen hieman hämmentynyt. pöly saa nyt rauhassa laskeutua ja mäkin saan aikaa hiukan pureskella. ääh... ketä mä nyt yritän huijaa... myönnän, mietin kokoajan... ja korkeapaineella. onneks joku on joskus sanonut:"kaikella on tarkoituksensa". hiukan kryptiseks näyttää livahtavan...

Ei kommentteja: