perjantai 15. maaliskuuta 2013

15.3
mulla on huono muisti. oikeenkin huono. ollut jo vuodesta 2002. oon oppinut käyttämään apuvälineitä,joita onneks löytyy. mulle tärkein niistä on tää mun luuri,johon mun pitää tallettaa kaikki. siis kaikki,koska logiikkaa muistissa ei oo. en muista vaikka tärkeitä asioita yhtään paremmin kuin vähemmän tärkeitä. luurin ansiosta voin jo nykyään toimia...jotenkin. oikeen kun ajattelee,muistettavia asioita onkin paljon. kieltämättä näkövammakin vaikeuttaa,luurista kuitenkin saan sentään vähän selvää. no anyway,olen huomannut,että huonomuistisuus on yleistä maailmassa. täällä on tyyppejä,jotka ei muista paremmin kuin mä,silti ne on vaikka työelämässä. sivumennen sanoen,mulla on nyt mielessä yks ihan tietty. mieleeni on tullut myös,että onko kyse aina huonosta muistista vai paljaasta pahuudesta? tunnen tän ko. tyypin kohtuu hyvin,veikkaan jälkimmäistä. lisään sen depettiin vaan asioita,ja joitain asioita mä EN unohda. sopivan tilaisuuden tullen mäkin "unohdan" jotain oikein sopivaa. hekumoin jo ajatuksella,kun mäkin pääsen kerrankin oikein satuttamaan. mun oikeesti huonolla muistilla "unohdus" on helppo naamioida. hahhah!
mä lähden huomenna sailaa tapaamaan. jee!!!

Ei kommentteja: