torstai 31. tammikuuta 2013

31.1
oltiin pelaamassa tänään. sit mentiin babyloniin. matkalle sattui ärsyttäviäkin juttuja (lue ihmisiä),olen nykyään lauhkea kuin teuras-lammas, hermot ei mennyt. olen kehittynyt.
tosta julkaisemastani tv-ohjelmasta (yle,akuutti) heräs siis ajatuksia. huomasin,että tiedän liian vähän. kävin siis tutkimus-töihin. mielenkiintoista,jopa haastellista. homma kuitenkin lähti tänään käyntiin. lääkäri tarjosi konsultti-apua. lähettää postissa tietoja koskien mua. homma siis etenee,tsiigaillaan.
tuire jeesas mua taas tänään kaupassa. on se vaan mahtava tyyppi,siis muutenkin!! jotenkin... me vaan tajutaan toisiamme.tunne on eri-harvinainen.
huomenna taas tiukkaa urheilua. ennen sitä joni saa keittää mulle riisiä. ostin tänään nimittäin pari grillattuu kanaa. ainiin ja heräsin tänään voimakkaaseen tunteeseen,että mun tekee mieli tilli-lihaa. oonkohan mä raskaana?

2 kommenttia:

y kirjoitti...

:D raskaana...

Anonyymi kirjoitti...

9 kk päästä nähdään olitko.