keskiviikko 6. heinäkuuta 2011

6.7
pakko palata eiliseen...
suuria tunteita
olin illalla pyöräilemässä. toverini janne soitti. yhteinen pyöräretki. (voitte muuten käydä tutustumassa janneen lähemmin osoitteessa http://alvarinkalsarit.blogspot.com. no,anyway, ollaan jannen kanssa jo pitkään suunniteltu moista. nyt se siis toteutu. masalassa käytiin mun vanhempien luona kahvilla,tultiin sit tänne ja puhuttiin paskaa...
no, mitä elämässään kaipaa? juttelua,asioiden pohdiskelua ja vieläpä fiksun ihmisen seurassa. ihmisten kanssakäymisessä olennaista on rytmi. samoin kuin rohkea ote. ilman mitään takkiauki-pääjohtaja-asennetta. yritän siis tässä änkyttää,että jannelta nää ominaisuudet löytyy. ja se on virkistävää. ihailen suuresti jannen analyyttistä otetta.
tärkeämpiin asioihin... perjantai lähestyy ja mä oon innoissani kuin ilmapallo. koko mun olemus on täyttynyt onnella. noniin... nyt mä heittäydyn vielä runolliseks. MÄ EN OO KOSKAAN KOKENUT MITÄÄN TÄMMÖSTÄ!!!!!!!!!!
annan itselleni armon olla heikko. oikeesti,tähän ois helppo tottua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei kommentteja: