torstai 6. syyskuuta 2018

6.9
ostopäätökseni ei koskaan perustu tarpeeseeni,omaan tahtooni eikä varsinkaan egoistiseen haluuun opetella jokin uusi taito. pyrin täyttämään tämän vaatimattoman elintilani turhilla asioilla. tärkeintä  on,että tuote on mahdollisimman kallis ja tyylikäs. asettaa mut oikeaan valoon. tein tänään hankintoja,jotka osaltaa vievät mua lähemmäksi tätä päämäärää.

ensinäkin... tilasin kukkasipuleita. kukat on hyvin esteettisiä. ja mä oon näkövammainen. jep,aika turhanaikainen hankinta,vai mitä?

sitten. mun tarkoitus on luoda kuva,että oon sporttinen mutta samalla hiukan uhkaava. ehkä vähän pelottavakin. niinpä tilasin pistepallon (for boxers you know). halua että se,joka tulee tähän kämppään ja näkee tuon pallon paikalleen asennettuna oikopäätä ymmärtää tän jätkän vaaralliseksi ja arvaamattomaksi.
ymmärrän toki,että pöyrätuoli hiukan haittaa tätä julkikuvaa. ajattelin naamioida sen tarpeen niin vaatiessa vaikka jukkapalmuks. tai ei. ei ehkä sittenkään. mielummin testosteronia puhkuvaks panssarivaunuks.
entäpä jos tulija onkin fiksu? (kuten valtaosa mun trendikkäistä kavereista. mainitsen esimerkkinä ykän). se saattaa kelata,että mitä helvettiä tommonen pyörätuolijamppa tekee pistepallolla? hah,minulla on vastaus valmiina:harjoittelen pallon avulla vastustajan nirhaamista paljain nyrkein. ennen kuin ripustan velton vastustajan trapetsiin se pitää tappaa. "siellä missä tämä tuoli on kulkenut,siellä on vain röykkiöittäin ruumiita."

ihan paikkaansahan tää ei pidä. hento ja rimpulamainen habitukseni muodostaa totuttua suuremman ristiriidan. viattoman vekaran hymynikin saattaa hämätä. se ei haittaa mua. sillä ei oo merkitystä. jos MINÄ sanon jotain muuta,se on totuus! ja kun vielä oon hankkinut kaikkia tuota illuusiota ylläpitäviä tuotteita (joita en tietenkään käytä,ne on kato rekvisiittaa),alan uskoa tähän harhaan itsekin.

*en osaa valehdella itselleni*

Ei kommentteja: